14.05.2020 13:59
SYDNEY, 14. svibnja 2020. (Hina/AFP) - Digitalni mediji trebali bi australskim medijima plaćati 600 milijuna australskih dolara (oko 400 milijuna američkih dolara) godišnje zbog korištenja medijskog sadržaja za oglašavanje, izračunala je vodeći medijska kompanija Nine Entertainment.
Australska vlada najavila je u travnju da priprema propise kojima će obavezati Google, Facebook i druge tehnološke tvrtke da podijele prihode od oglašavanja ostvarene uz podršku medijskog sadržaja ponuđenog na tražilicama.Inicijativa je izazvala veliku pozornost širom svijeta a vlada u Canberri najavila je detalje obaveznih naknada u sklopu kodeksa koji bi trebao regulirati obaveze tehnoloških divova prema medijima za srpanj.Predsjednik druge najveće australske kompanije Peter Costello u četvrtak je ustvrdio da bi naknade trebale iznositi 10 posto godišnjih prihoda od oglašavanja tehnoloških kompanija u Australiji, koje vlada procjenjuje na oko 3,9 milijardi australskih dolara.

Costello pritom napominje da je australska Komisija za zaštitu tržišnog natjecanja i potrošača (ACCC) utvrdila da 10 posto prihoda tehnoloških kompanija dolazi od oglašavanja povezanog s objavom medijskog sadržaja.„Prema tim brojkama, Google i Facebook uzimaju oko 600 milijuna australskih dolara prihoda od oglašavanja... koji su mogli ili trebali ići medijima", kazao je on u razgovoru za Australian Financial Review."Oni u osnovi koriste proizvod koji su proizvele medijske organizacija i za njega ne plaćaju ni centa. Zapravo ga koriste da bi povećali vlastite prihode i preotimaju oglašavanje kojim bi se u drugim uvjetima podupiralo novinarstvo“, rekao je čelnik Nine Entertainmenta.Vlada je najavila uvođenje kodeksa nakon višemjesečnih neuspjelih pregovora s Googleom, Facebookom i drugim kompanijama o rješenju koje ne bi zahtijevalo usvajanje obvezujućih propisa.Google i Facebook pobunili su se protiv tog poteza i pozvali na nastavak pregovora. Obje kompanije ističu da su uložile milijune dolara u inicijative za pomoć pogođenoj australskom medijskom sektoru.

M&A procesZAGREB, 8. prosinca 2022. (Hina) - Infinum u kategoriji velikih tvrtki, Q agency u kategoriji srednjih i The Productive Company u kategoriji malih najbolji su poslodavci u 2022. godini, pokazuju rezultati istraživanja zadovoljstva zaposlenika, koje je portal MojPosao proveo u 67 tvrtki.

ZAGREB, 8. prosinca 2022. (Hina) - Hrvatska udruga poslodavaca (HUP) ocijenila je u četvrtak da ulazak Hrvatske u schengenski prostor te potpisivanje Konvencije o izbjegavanju dvostrukog oporezivanja između Hrvatske i SAD-a predstavljaju snažan poticaj hrvatskom gospodarstvu. 

ZAGREB, 9. prosinca 2022. (Hina) - Do ponedjeljka 5. prosinca poslodavci su svojim zaposlenima uz redovne mjesečne plaće tijekom ove godine isplatili i oko 7,71 milijardi kuna neoporezivih naknada, piše u petak Večernji list. 

ZAGREB, 7. prosinca 2022. (Hina) - Fakultet elektrotehnike i računarstva (FER) i Inovacijski centar Nikola Tesla (ICENT) pokrenuli su prvi hrvatski deep-tech venture builder Nuqleus, odnosno novi program za povezivanje znanstveno-istraživačkih institucija, industrije i startup ekosustava, a prijave na njega traju do 15. siječnja iduće godine, priopćeno je u srijedu s FER-a.

ZAGREB, 7. prosinca 2022. (Hina) - Radnici zagrebačke Čistoće prosvjedovali su u srijedu ispred ulaza u zgradu Čistoće tražeći povećanje plaća najslabije plaćenim radnicima i usklađivanje koeficijenata s drugim podružnicama Zagrebačkog holdinga, te su najavili prekid rada na Božić ako im se ne ispune zahtjevi.