10.07.2018 07:30
ZAGREB, 9. srpnja 2018. (Hina), Trgovački sud u Osijeku donio je rješenje kojim se istovremeno otvara i zaključuje stečaj nad Digitel komunikacijama, marketinškom i produkcijskom kompanijom kojoj su na čelu Aljoša Roksandić i Boris Marijanović, pa će se nakon pravomoćnosti tog rješenja ta tvrtka s više od 13,2 milijuna kuna utvrđenog duga brisati iz sudskog registra.
Sudsko rješenje uslijedilo je nakon ročišta održanog u lipnju i izvještaja stečajnog upravitelja iz travnja prema kojem je ta tvrtka imala račun u blokadi u ukupnom iznosu od 20,1 milijun kuna. Prema tom izvješću, Digitel komunikacije nisu imale izgleda za nastavak poslovanja, račun tog dužnika bio je blokiran u neprekinutom razdoblju duljem od 120 dana, a imovina te tvrtke, prema procjeni, ne pokriva postojeće obveze.

Prema podacima iz poslovnih knjiga, stečajni upravitelj je istaknuo i kako su nepodmirene obveze te tvrtke krajem 2015. iznosile gotovo 114 milijuna kuna, te da je sredinom travnja ove godine bio dostavljen dopis Poreznoj upravi sa zamolbom dostave podatka o knjigovodstvenom servisu tog dužnika, no ta dokumentacija nije bila dostavljena.

Ističe se kako je iz prikupljene dokumentacije bilo razvidno da taj dužnik nema dostatnu imovinu čijim bi se unovčenjem mogla prikupiti sredstva koji bi bila dostatna za podmirenje troškova stečajnog postupka. No, unatoč tome, stečajni upravitelj predložio je otvaranje stečajnog postupka u kojemu bi se pokušalo naplatiti potraživanja vjerojnika koja nisu u zastari.

Digitel komunikacije osnovane su u svibnju 2005. kao  društvo s ograničenom odgovornošću za promidžbu, trgovinu i usluge s temeljnim kapitalom od 160.000 kuna. Ta marketinška i produkcijska tvrtka bila je poznata i po TV-produkcijama niza zapaženih i uspješnih projekata među kojima su, kako se u medijima navodilo, bili i ''Kod Ane'', ''Dolina sunca'', ''Pod sretnom zvijezdom'', ''Zauvijek susjedi'' i ''Mamutica''.

U marketinškom poslovanju Digitel komunikacije bile su poznate i po potpisivanju ugovora o poslovnoj suradnji s Agrokorom 2011. kojim su, kako se u medijima isticalo, kao vodeća grupacija u Hrvatskoj za integrirano tržišno komuniciranje postali Todorićev strateški partner u realizaciji komunikacijskih i marketinških aktivnosti i proizvodnji medijskog sadržaja.

Poticanje ulaganjaZAGREB, 6. prosinca 2022. (Hina) - Prihodi IT industrije u Hrvatskoj u 2021. premašili su 32 milijarde kuna, što je 15 posto više nego u 2020. te 57 posto više nego prije pet godina, ali plaće zaostaju za Europom, zbog čega toj industriji sve više nedostaje radnika, pa bi bilo dobro da IT dobije veću podršku države, poručeno je u utorak s konferencije Hrvatske gospodarske komore (HGK) o IT-ju.

ŽENEVA, 6. prosinca 2022. (Hina/Reuters) - Zrakoplovni sektor ponovo će u 2023. godini poslovati u plusu, nakon dvije godine gubitaka, zahvaljujući stabilizaciji prometa nakon ublažavanja covid restrikcija, prognozirala je u utorak Međunarodna udruga zračnog prometa (IATA). 

ZAGREB, 7. prosinca 2022. (Hina) - Proizvođačke cijene industrijskih proizvoda u studenom su porasle za 17,9 posto u odnosu na isti mjesec prošle godine, čime su povećane 21. mjesec zaredom na godišnjoj razini, pokazuju podaci Državnog zavoda za statistiku (DZS). 

ZAGREB, 5. prosinca 2022. (Hina) - Američka gospodarska komora u Hrvatskoj (AmCham) u ponedjeljak je pozdravila skorašnje potpisivanje ugovora o izbjegavanju dvostrukog oporezivanja između Hrvatske i SAD-a, najavljeno za 7. prosinca u Washingtonu, koje će značiti manje financijsko i administrativno opterećenje za poduzeća koja izravno posluju.

ZAGREB, 5. prosinca 2022. (Hina) - Fond rizičnog kapitala Prosperus Growth u ponedjeljak je stekao većinski udio u društvu Yellow Submarine, koje upravlja vodećim brendom premium burgera u središnjoj Europi Submarine, priopćeno je iz tog fonda.