16.03.2018 12:32
ZAGREB, 16. ožujka 2018. (Hina), Trgovački sud u Zagrebu donio je rješenje kojim se utvrđuje da su medijske kuće Hanza Media, Novi list i HRT kao vjerovnici Unex Medije, agencije za zakup i planiranje medija svojevremeno u Agrokorovu suvlasništvu, u predstečajnom postupku te tvrtke povukli svoje tražbine u ukupnom iznosu od oko 1,2 milijuna kuna.
Hanza medija povukla je svoju prijave tražbine u iznosu nešto većem od 945.000 kuna, Novi list potraživanje od oko 116.000 kuna, a HRT tražbinu za koju postoji ovršna isprava u iznosu od oko 140.000 kuna.

Razlozi za povlačenje tražbina Hanze Medije i Novog lista se ne navode, a HRT je povukao svoju tražbinu koju je Unex Media osporavala navodeći kako je to potraživanje bilo ''neosnovano terećenje za klijenta Hanza Media iz razloga što je ugovorom reguliran međusobni odnos, odnosno usluge su isporučene neposredno društvu Hanza Media''. To je samo djelomična tražbina HRT-a koji je prijavio potraživanje od gotovo 14 milijuna kuna.

Povlačenje tražbina uslijedilo je nakon što su u listopadu prošle godine bile utvrđene tražbine 170 vjerovnika koji od Unex Medije u predstečajnom postupku potražuju više od 110 milijuna kuna.Prema tom rješenju od Unex Medije najviše je potraživao upravo Agrokor, nešto više od 26 milijuna kuna, slijedi Erste factoring s tražbinom od 24,8 milijuna kuna i Zagrebačka banka koja potražuje 20 milijuna kuna.

Osim Agrokora i banaka, utvrđene tražbine prema Unex Mediji imaju i brojni mediji, prije svega HRT, u utvrđenom iznosu od čak 13,6 milijuna kuna, NovaTV u iznosu od 7,5 milijuna kuna, RTL gotovo 2,2 milijuna kuna i Večernji list od oko 630.000 kuna.U rješenju se ističe i da je Unex medija osporila tražbine za koje ne postoji ovršna isprava i to, prije svega, Agrokoru u iznosu većem od 48 milijuna kuna.

Među osporenim tražbinama ističe se i ona Nove TV u iznosu od 25,1 milijun kuna za koju se navodi da je tražbina plaćena mjenicama koncerna Agrokor, "a što je vidljivo iz prijave tražbine vjerovnika Agrokor d.d. iz koje proizlazi da je vjerovnik Nova TV d.d. zahtijevao plaćanje temeljem navedenih mjenica" te kako je "vjerovnik prijavio tražbine s osnove računa koji su plaćeni mjenicama pa stoga više ne postoji tražbina".

Vjerovnici osporenih tražbina za koje ne postoji ovršna isprava rješenjem su upućeni se na parnicu protiv dužnika radi utvrđenja osporene tražbine.(Hina) xmeh yam

društvene mrežeNEW YORK, 27. svibnja 2022. (Hina/Reuters) - Twitterovi investitori tužili su izvršnog direktora Tesle Elona Muska, tvrdeći da je manipulirajući spustio cijenu dionica tvrtke kada je dao ponudu za preuzimanje te društvene mreže vrijednu 44 milijarde dolara.

LONDON, 26. svibnja 2022. (Hina/Reuters) - Britanski regulator tržišnog natjecanja CMA u četvrtak je pokrenuo svoju drugu istragu Googlea, smatrajući da favorizira vlastite usluge na štetu konkurenata, klijenata i potrošača. 

NEW DELHI, 27. svibnja 2022. (Hina/Reuters) - Američka kompanija Google u pregovorima je s indijskom vladom o integriranju svoje usluge kupovine u njihovu otvorenu internetsku trgovinu ONDC, koja pokušava okončati dominaciju Amazona i Walmarta na indijskom tržištu internetske trgovine.

WASHINGTON, 25. svibnja 2022. (Hina/dpa) - Američki proizvođač automobila Ford pristao je platiti 19,2 milijuna dolara kazni kako bi riješio optužbe da je iznosio pogrešne tvrdnje o stvarnoj ekonomičnosti goriva i nosivosti nekoliko njegovih vozila.

ZAGREB, 26. svibnja 2022. (Hina) - Tvrtka Đuro Đaković Specijalna vozila je sa švicarskim naručiteljem ugovorila proizvodnju i isporuku teretnih vagona "Shimmns" u vrijednosti 83 milijuna kuna, objavila je u četvrtak Đuro Đaković grupa