20.01.2016 07:45
ZAGREB, 19. siječnja 2016. (Hina), Trgovački sud u Zagrebu objavio je oglas u kojem se pozivaju vjerovnici tvtke Public Image, reklamne i marketinške agencije Borisa Maleševića - voditelja brojnih izbornih kampanja SDP-a, Stjepana Mesića, ali i Milana Bandića, da u roku od 45 dana predlože otvaranje stečajnog postupka te tvrtke s utvrđenim dugom većim od 57.000 kuna. 
U sudskom oglasu poziva se zastupnik Public Imagea da u roku od 15 dana preda ovjeren popis imovine i obaveza, a ne odazove li se on i vjerovnici u zakonski predviđenim rokovima, sud će smatrati da je Public Image nesposoban za plaćanje te će po službenoj dužnosti donijeti rješenje o otvaranju i zaključenju skraćenog stečajnog postupka.Agencija Public Image osnovana je u rujnu 1999. a osnivač i direktor joj je Boris Malešević, dizajner i marketinški stručnjak angažiran u brojnim izbornim kampanjama političkih stranaka i političara. Najpoznatiji je bio po SDP-ovim kampanjama od ranih 90-ih do 2009. i sloganima poput "Živjeti kao normalan svijet" za koji su ga mediji prozivali da je posuđen iz naslova srpskog filma iz 1982. Za Public Image i Borisa Maleševića se 2010. u medijima navodilo da je u vrijeme mandata SDP-ova ministra Šime Lučina MUP njegovoj agenciji platio 28 milijuna kuna za promidžbene usluge u okviru nacionalnog programa sigurnosti cestovnog prometa.

Malešević je tada kazao da je posao dobio na temelju odluke povjerenstva u kojem su bili predstavnici osiguravajućih društava, dok su u policijskom odjelu za cestovnu sigurnost isticali da su napisi o plaćenih 28 milijuna netočni. Malešević se spominjao kao i autor u navodno sporno financiranoj predsjedničkoj kampanji Milana Bandića 2009. No, Malešević, koji je u toj kampanji radio sa svojom tvrtkom Designsystem, govorio je da o svemu zapravo vrlo malo zna. "Dobio sam posao u kampanji. Ljudi koji rade na kampanji ne pitaju otkud novac stiže, nego razmišljaju o tome kako ga potrošiti", kazao je Malešević za Tportal.

STRATEGYKANFANAR, 18. svibnja 2022. (Hina) - Uz dodatnu investiciju od 400 milijuna kuna u nove proizvodne linije za grijane duhanske proizvode neo branda za Hyper uređaje u tvornici u Kanfanaru, British American Tobacco (BAT) do sada je otvorio 70 novih radnih mjesta, istaknuto je u srijedu na predstavljanju te investicije.

OFFENBURG, 18. svibnja 2022. (Hina/dpa) - Rezervni dijelovi za autobuse Mercedes-Benza i Setre uskoro će se moći proizvoditi pomoću 3D pisača i biti dostupni svima koji budu imali licencu, objavila je u srijedu matična kompanija Daimler Truck.

ZAGREB, 19. svibnja 2022. (Hina) - Trgovački maloprodajni lanac Studenac preuzeo je trgovački lanac Duravit Trgovina, koji posluje u 13 maloprodajnih objekata na području Pule i okolice te zapošljava više od 40 zaposlenika, izvijestili su u četvrtak iz Studenca. 

SEUL, 18. svibnja 2022. (Hina/Reuters) - Hyundai je najavio ulaganja od 16,5 milijardi dolara do 2030. godine u proizvodnju električnih vozili (EV) u Južnoj Koreji.

OSIJEK, 17. svibnja 2022. (Hina) - Digitalna agencija IBM iX Hrvatska najavila je u utorak otvorenje ureda u Osijeku, što će biti treći ured te tvrtke u Hrvatskoj, nakon Zagreba i Varaždina.